Welcome to EXCITECH

Cumu l'impresa di mobili persunalizati sceglie l'equipaggiu di perforazione?

Nta l'ultimi anni, u mobili di pannelli domestici hà sviluppatu rapidamente.Avà hè l'era di a "personalità".I ghjovani sò sempre enfatizendu a so parsunalità in tutti l'aspetti, facendu chì u cuncettu di mobili di pannelli è a persunalizazione di a casa sana appariscenu in più è più In a famiglia.

1

I mobili tradiziunali customizati sò diventati più difficili per risponde à i bisogni individuali di millaie di famiglie.In a produzzione di ogni ghjornu di fabbriche di mobili su misura, a collocazione di a linea di produzzione più comunamente usata hè a macchina di taglio CNC più a macchina di borda è infine a macchina di fori laterali.A collocazione pò suddisfà i pruduttori cù una pruduzzione più chjuca.

A macchina di u pirtusu laterale hè un dispositivu chì hè specializatu in a perforazione di u latu.A macchina di taglio di front-end deve avè tagliu, perforazione di buchi verticali, slotting è altri prucessi.Quandu un equipamentu di taglio cumpleta u prucessu di sopra, solu perfora i buchi laterali è i solchi laterali nantu à a macchina di u foru laterale, cusì u voluminu di trasfurmazioni di ogni ghjornu pò ghjunghje solu à circa 40-60 grandi piatti.

Cù u sviluppu cuntinuu di l'affari persunalizati, parechji affari di fabbrica aumenteranu annu per annu.À questu tempu, a pruduzzione di ogni ghjornu di circa 40-60 hè in corta, è u drill di sei lati, chì pò perforà sei buchi à un tempu è slotted in parechji lati, pò aiutà a maiò parte di l'utilizatori à aumentà a so efficienza.

3

Una macchina di taglio di carica è scaricamentu, in u prucessu di solu taglià è apre u solcu frontale, cù perforazione di sei lati è perforazione di sei faccia, un turnu di 8 ore pò ghjunghje à una capacità di produzzione di circa 100 fogli, chì migliurà assai l'efficienza di a produzzione. .

Vantaggi di u prucessu di perforazione à sei lati:

1. Alta efficienza: EXCITECH drill six-sided hè statu assai ottimizatu è aghjurnatu in a cunfigurazione è u disignu, è u prucessu di sei lati pò esse realizatu cù una sola pusizioni.

2. Alta precisione: Quandu drilling the side hole machine, tramindui a machina di taglio è a machina di u latu ci vole à esse posizionatu.Quandu i lati frontali è posteriori sò processati, anu da esse riposizionati, chì pruvucarà errori di precisione.Quandu drilling in sei lati, u pusizziunamentu hè realizatu una volta senza vultà a piastra.

4

3. Pò esse cunnessu à a linea di pruduzzione: L'emergenza di EXCITECH CNC drills à sei lati hà risoltu u prublema generale di u prucessu di pusizioni di buchi in a pruduzzione di mobili di pannelli, armari è armari.A linea di rulli CNC EXCITECH è u software di cuntrollu cintrali ponu esse aduprati per automatizà a produzzione di mobili di pannelli.Per migliurà u livellu di l'Industria 4.0 è a Manufacturing China 2025.

5

4. Prestazione di u costu altu: Ancu s'è u trapanu à sei lati hè più caru cà a macchina di u pirtusu laterale, l'efficienza di a produzzione hè assai più altu, è u trapanu à sei lati hà un altu gradu d'automatizazione, ùn hè micca necessariu inspezione manuale di u bordu. per evitari u pirtusu sbagliatu di u bordu o u dannu di u bordu causatu da l'errore di produzzione.Dopu chì a cunnessione hè aduprata, una parte di u spaziu di u funziunamentu pò esse salvata, i costi di u travagliu ponu esse ridotti, è u rendiment di u costu generale hè più altu.Hè attualmente l'equipaggiu standard per e fabbriche medie è grande è a direzzione di a futura trasfurmazione è l'aghjurnamentu.

Siccomu a dumanda di u mercatu di mobili di pannelli è mobili persunalizati per tutta a casa cuntinueghja à aumentà, i bisogni di i clienti per i prudutti finiti è a qualità anu cuntinuatu ancu à aumentà.A capacità di pruduzzione di e fabbriche di mobili hè in crescita, a qualità di i prudutti deve esse migliurata, è u tempu di consegna di i clienti deve esse cumpletu.In e cundizioni, trapani à sei lati cù alta automatizazione, efficienza di trasfurmazione rapida, alta precisione, grande capacità, è una stabilità megliu sò l'equipaggiu chì ognunu cunsidereghja prima per affruntà a so propria dumanda crescente graduale.

6

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uArburu


Tempu di Postu: Aug-06-2020
Chat in ligna WhatsApp!