Welcome to EXCITECH

Serviziu è Supportu Excitech

Serviziu è Supportu Excitech

Installazione in situ gratuitu è ​​cumissioni di novi equipaghji, è furmazione prufessiunale in opera è mantenimentu.
Sistema perfettu di serviziu post-vendita è mecanismu di furmazione, chì furnisce una guida tecnica remota gratuita è risponde à e dumande in linea.
I punti di serviziu di serviziu sò stallati in tuttu u paese per furnisce una risposta di serviziu post-vendita lucale 7 ghjorni * 24 ore, per assicurà l'eliminazione di prublemi cunnessi in l'operazione di l'equipaggiu in pocu tempu.
Fornite servizii di furmazione prufessiunali è sistematichi à a fabbrica, cumprese l'usu di u software, l'usu di l'equipaggiu, u mantenimentu è a gestione di i difetti cumuni.
L'equipaggiu tutale hè garantitu per un annu in usu normale è gode di u serviziu di mantenimentu per a vita.
Paga una visita di ritornu regulare o visita per mantene l'usu di l'equipaggiu è eliminà e preoccupazioni di i clienti.
Fornite servizii di valore aghjuntu cum'è l'ottimisazione di e funzioni di l'equipaggiu, u cambiamentu strutturale, l'aghjurnamentu di u software è l'offerta di pezzi.
Fornite servizii persunalizati per e linee di produzzione intelligenti integrate cum'è u almacenamentu, u taglio, a sigillatura di i bordi, a punzonazione, a classificazione, a palletizazione è l'imballa, è ancu a pianificazione di u pianu di produzzione di cumminazione di unità prima di vendita.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC 餐厅食堂环境

 

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uBandiera


Tempu di Postu: Aug-07-2023
Chat in ligna WhatsApp!