Welcome to EXCITECH

Perchè sceglite a macchina di legnu di Excitech?

Perchè sceglite a macchina di legnu di Excitech?

图片1

Foratrice a sei lati

图片2 图片3 图片4

1. U spaziu di u foru hè ≥64mm (verticale + horizontale) è i pacchetti di perforazione doppia sò cuminciati à u stessu tempu, è u tassu d'utilizazione di i pacchetti di perforazione hè di 92% + 2, taglio d'angolo in forma speciale, consegna automatica di materiali surplus, sicura. pruduzzione, è senza smashing di pacchetti di perforazione;3.Ricerca è sviluppu indipendenti di CAM, è l'equipaggiu rializeghja u prucessu di celebrità in linea senza mani (aghjurnà l'ultimu prucessu in modu sincronu);4.Zhen Shuffled Frog Leading Algorithm: Three links of path, drilling package and clamp.5.Estensibilità: Sia u software è l'hardware anu a capacità di aghjurnà l'unità di l'arrangiamentu di perforazione o a cunnessione. Perfora esagonale di doppia stazione: distribuzione intelligente senza piaghji di coglie, è i piatti 50-1200mm sò in linea à u stessu tempu.

Bon sigillamentu di i bordi, linea di colla zero starlight!

Aggiornamentu di a saviezza, patent esclusiva!

 图片5

Linea di produzzione automatica di piastra stretta di 5 cm, risolve u prublema mundiale di l'automatizazione di piastra stretta di 5-10 cm! Pruduzzione veramente flessibile, 1,4 milioni di volte + / annu di cambiamentu, impasta a produzzione unica di piatti cù culori è dimensioni differenti, cambiamentu automaticu di vasi di gomma è seguimentu. , ùn ci hè bisognu di coglie i piatti.

Excitech CNC macchina di taglio senza polvera d'alta velocità, a reputazione di u mercatu No.1, a macchina di taglio utilizata da e marche di mobili di prima linea in u mondu sanu.

 图片6

1. Tagliu veru senza polvera, senza coglie materiali: bordu di densità, particleboard, multi-layer board, eco-board, fresatura di fondu, è l'effettu di assorbimentu di polvera hè finu à u 98% +

2. Sei-series high-vitezza crawler cinturione sealing è servo cinghia alimentazione pò salvà 30,000-50,000 cinturini annata.

3. Alimentazione precisa di a cinta CNC, a testa è a coda 0,5 cm di taglio precisu di a cinta, a fascia di bordu salva 3000 $ ogni annu!

4. Tecnulugia CNC high-precision machine bed, ticnoluggìa dâ furmagliu unu-culteddu, machine bed cù a stessa guaranzia di precisione di più o minus 0,2 mm.

 

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate utazza


Tempu di post: Jul-21-2023
Chat in ligna WhatsApp!