Welcome to EXCITECH

Chì equipamentu hà bisognu à una fabbrica di mobili persunalizata?

Siccomu i mobili persunalizati diventanu sempre più populari, a dumanda di mobili persunalizati per tutta a casa cuntinueghja à cresce.Tuttavia, per via di e caratteristiche di trasfurmazioni speciale di mobili persunalizati, cum'è diverse dimensioni, parechji pezzi speciali, è diversi stili di foglia, u prucessu di produzzione hè cumplicatu cù una alta rata d'errore, è a precisione dimensionale hè difficiule di guarantiscia, chì facenu. difficiuli di realizà a produzzione quantitativa.

Cumu a produzzione persunalizata d'altu standard in tutta a casa pò risponde à i bisogni di persunalizazione mentre mantene a capacità di produzzione?Per piacè vede a nostra raccomandazione cum'è quì sottu:
1.Nesting machine cù pre-etichettatura automatica / sistema di carica è scaricamentu automaticu
Per pruduce mobili di pannelli persunalizati per tutta a casa, avemu bisognu di una macchina di nidificazione per tagliate pannelli di forma speciale, à u stessu tempu, pudemu processà à dumanda secondu a dimensione di l'armadiu da a casa di misurazione.Mobili persunalizati cù diverse dimensioni è diversi stili di fogli ponu ancu esse pruduciutu rapidamente è quantitativamente cù alta qualità.

00000
2.Machine à bande di bordu drittu automaticu cù unità dual gluing

A qualità di u prucessu di edge banding in a produzzione di mobili di pannelli determina direttamente a qualità di i prudutti finali di u mobili.Sicondu i bisogni persunalizati, i macchinari Excitech à bordu drittu cù unità di incollatura duale ponu cambià u pannellu di diversi culori è e particelle coloidali currispundenti per mezu di una sola operazione.
PUR Hotmelt dispunibule nantu à dumanda

0000000001
3.Six sided drilling centru machining

A perforatrice a sei lati Excitech hè a megliu scelta per u prucessu di perforazione di a produzzione di mobili di pannelli.
A perforazione di sei lati pò esse cumpletata in una volta, i banchi di perforazione duale ponu esse selezziunati per processà i buchi simmetrici, l'efficienza serà assai migliurata.

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uArburu


Tempu di Postu: 22-Jan-2021
Chat in ligna WhatsApp!