Welcome to EXCITECH

Chì cnc hà bisognu à a fabbrica di mobili persunalizata?- Notizie - Jinan Singhui CNC Technology Co.,Ltd

Cume i mobili persunalizati diventanu sempre più populari, a dumanda di mobili persunalizati per tutta a casa cuntinueghja à cresce.Tuttavia, per via di e caratteristiche di trasfurmazioni speciali di i mobili persunalizati, cum'è diverse dimensioni, parechji pezzi di forma speciale, è diversi stili di fogli, u prucessu di produzzione hè cumplicatu cù un altu tassu d'errore, è a precisione dimensionale hè difficiule da guaranzia, chì facenu difficiule di realizà. pruduzzione quantitativa.

20210121

Cumu a produzzione persunalizata d'altu standard in tutta a casa pò risponde à i bisogni di persunalizazione mentre mantene a capacità di produzzione?Per piacè vede a nostra raccomandazione cum'è quì sottu:

Macchina di nidificazione cù pre-etichettatura automatica / Sistema di carica è scaricamentu automaticu

Per pruduce mobili di pannelli persunalizati per tutta a casa, avemu bisognu di una macchina di nidificazione per tagliate pannelli di forma speciale, à u stessu tempu, pudemu processà-demandà secondu a dimensione di l'armadiu da a casa di misurazione.

Mobili persunalizati cù diverse dimensioni è diversi stili di fogli ponu ancu esse pruduciutu rapidamente è quantitativamente cù alta qualità.

20210121

Fasciatrice automatica per bordi dritti con unità di incollaggio doppie

A qualità di u prucessu di bande di bordu in a produzzione di mobili di pannelli determina direttamente a qualità di i prudutti di u mobili finali. Sicondu i bisogni persunalizati, e macchine di bande di bordu drittu Excitech cù unità di incollatura doppia ponu cambià u pannellu di diversi culori è e particelle colloidali currispundenti via un buttone. operazione.Salvà u prublema di pulisce i vasi di cola.

PUR Hotmelt dispunibule nantu à dumanda

20210121

Centru di foratura à sei lati

A perforatrice Excitechsix sided hè a megliu scelta per u prucessu di perforazione di a produzzione di pannelli di mobili.

A perforazione di sei lati pò esse cumpletata in una volta, i banchi di perforazione duale ponu esse selezziunati per processà fori simmetrici, l'efficienza serà assai migliurata.

20210121

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uArburu


Tempu di post: 16-aug-2021
Chat in ligna WhatsApp!