Welcome to EXCITECH

U novu pruduttu hè ghjuntu!EF687P-LASER Bordatrice laser di cuntrollu CNC

U novu pruduttu hè ghjuntu!EF687P-LASER Bordatrice laser di cuntrollu CNC

微信图片_20230705100144

640640 (1) 640 (2)
Funzione principale
Limite di altezza meccanica → limitu di spaziatura di piastre → guida di guida → spray frontale → Pre-fresatura → lampada di preriscaldamentu →) Alimentazione automatica è fusione rapida di colla → incollatura → sigillatura laser → alimentazione di nastro → pressa offset → trimming di trè motori → riparazione grossa. → Finitura → Tracciamentu pesante di quattru coltelli → Raschiatura di bordi → Raschiatura piatta grande → Post-spruzzatura. Nebbia → Lucidatura pneumatica 1 → Lucidatura pneumatica 2
Sigillatura di bordu senza saldatura laser, senza linea di colla extra.640 (4)
Sigillatura laser
Un laser semiconductor à fibra ottica accoppiata hè aduttatu, è u fasciu laser passa per un rectangulu. U sistema spot focalizeghja u laser nantu à a strata adesiva di a cinta di sigillatura di u bordu.640 (3)
Upgrade di cuntrollu fine640 (5)
L'unità di finitura è di seguimentu sò aghjurnate da un cuntrollu fine, è l'encoderControl, una veloce di reazione veloce è migliurà l'effettu generale di sigillatura di u bordu.
U dipartimentu di l'autore-ricerca hè dutatu di un pre-fresatura senza polvera. Aumentà a forza centrifuga per migliurà l'estrazione di l'ariaQuantità, scaricamentu liscia di polvera, migliurà l'effettu di assorbimentu di polvera, realizà u pre-fresatura "senza polvera".640 (7)640 (6)640 (8)

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCori


Tempu di post: Jul-05-2023
Chat in ligna WhatsApp!