Welcome to EXCITECH

Linea di produzzione intelligente, sceglite Excitech!Un altru set di unità di perforazione intelligente in Brasile serà consegnatu prestu!

Linea di produzzione intelligente, sceglite Excitech!Un altru set di unità di perforazione intelligente in Brasile serà consegnatu prestu!

图片8

A struttura di u pacchettu di perforazione hè aghjurnata à un pacchettu di perforazione speciale persunalizatu per l'efficienza di perforazione, è a spaziatura di i buchi hè per fori horizontali + verticali più di 64 mm, i pacchetti di perforazione doppia ponu esse processati à u stessu tempu.

图片7

Cuntrollu CAM aghjurnà a ricerca è u sviluppu indipendenti di u sistema di cuntrollu intelligente, un altu gradu di velocità di risposta, una alta velocità di cumunicazione, un aghjurnamentu di risposta, integrazione d'azzione è esecuzione di linkage.

图片6

Perforazione rapida, algoritmu di saltu di rana persunalizatu per l'efficienza di perforazione

图片5

Pruduzzione intelligente, risparmià e persone è aumenta l'efficienza, è u funziunamentu cumunu di parechje macchine in u stessu batch, attraversu u cuntrollu cintrali automaticamente emette operazioni batch, è una sola persona hè necessaria per u funziunamentu in linea di parechje dispositi.

图片4

图片1 图片2 图片3

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCori


Tempu di post: Jul-17-2023
Chat in ligna WhatsApp!