Welcome to EXCITECH

Bon sigillamentu di i bordi, Excitech zero colla linea NC sigillatura laser EF687P-LASER

Bon sigillamentu di i bordi, Excitech zero colla linea NC sigillatura laser EF687P-LASER

图片1

  1. Funzioni principali

Limite di altezza meccanica → limitu di spaziatura di piastre → guida di guida → spray frontale → Pre-fresatura → Lampada di preriscaldamentu → Alimentazione automatica è fusione rapida di colla → Rivestimentu di colla → Sigillatura laser → alimentazione di nastro → pressa offset → trimming di trè motori → riparazione grossa. → Finitura → Tracciamentu pesante à quattru coltelli → Raschiatura di bordi → Raschiatura piatta grande → Post-spruzzatura. Nebbia → Lucidatura pneumatica 1 → Lucidatura pneumatica 2

2. Vantaghji Core

图片2

Sigillatura laser

Un laser semiconductor à fibra ottica accoppiata hè aduttatu, è u fasciu laser passa per un rectangulu. U sistema spot focalizeghja u laser nantu à a strata adesiva di a cinta di sigillatura di u bordu.

图片3

U sistema di spot rettangulari hè riscaldatu uniformemente, è ùn ci hè micca una zona ceca di scanning.

图片4

U sistema di rinfrescamentu d'acqua prolonga a vita di serviziu.

图片5

3 funzioni principali

Tecnulugia di cuntrollu numericu, lettu di tornu integratu d'alta precisione

Adoptate a tecnulugia di formatura di un coltello CNC

图片6

Aggiornazione di cuntrollu fine, unità di taglio è tracciamentu Aghjornamentu di cuntrollu fine, cuntrullata da codificatore, velocità di risposta rapida è effettu generale di sigillatura di bordu migliuratu.

图片7

Manica di dipartimentu di ricerca è sviluppu indipindenti, pre-fresatura senza polvera. Aumentà a forza centrifuga per migliurà l'estrazione di l'aria, scaricate a polvera in modu fluidu è migliurà l'effettu di raccolta di polvera.

图片8

Trè muturi sò flush, chì ponu sempre sigillà i bordi in modu stabile quandu funziona à alta velocità.

图片9

Tracking pesante

Bracciu oscillante curvatu integratu, aghjurnamentu di cuntrollu precisu, migliurà l'effettu è assicurà a stabilità à u stessu tempu.

图片10

■Free installazione in situ è ​​commissioning di novu equipaggiu, è furmazione prufessiunale è u funziunamentu di mantenimentu

■Perfect sistema di serviziu dopu-vendita è miccanisimu di furmazione, furnisce guida tecnicu remota gratuitu è ​​Q & A in linea

■ Ci sò punti di serviziu di serviziu in tuttu u paese, chì furnisce 7 ghjorni * 24 ore di risposta di serviziu post-vendita lucali per assicurà l'eliminazione di u trasportu di l'equipaggiu in pocu tempu.

Domande relative in linea

■Provide servizii di furmazione prufessiunale è sistematicu à a fabbrica, l'usu di u software, l'usu di l'equipaggiu, u mantenimentu, a gestione di i difetti cumuni, etc.

A macchina sana hè garantita per un annu in usu normale, è gode di servizii di mantenimentu per a vita

■Revisit o visitate regularmente per mantene l'usu di l'equipaggiu è eliminà e preoccupazioni di i clienti

■ Furnite servizii di valore aghjuntu cum'è l'ottimisazione di e funzioni di l'equipaggiu, u cambiamentu strutturale, l'aghjurnamentu di u software è l'offerta di pezzi di ricambio

■Provide linee di pruduzzione intelligenti integrate è pruduzzione cumminata unità cum'è almacenamiento, taglio di materiale, sigillatura di bordu, punching, sorting, palletizing, packaging, etc.

Serviziu persunalizatu per a pianificazione di u prugramma

Presenza Globale,Portata Locale

Excitech hà dimustratu in qualità di qualità da a so presenza di successu in più di 100 paesi in u mondu. Supportatu da una rete di vendita è marketing forte è risorsa, è ancu da squadre di supportu tecnicu chì sò ben furmatu è impegnati à furnisce i nostri partenarii u megliu serviziu pussibule.,Excitech hà guadagnatu una reputazione glubale cum'è una di e soluzioni di macchine CNC più affidabili è affidabili.

viders.Excitech furnisce un supportu di fabbrica 24 ore cù una squadra di ingegneri assai sperimentati chì serve i clienti è i partenarii in u mondu.,intornu à u clock.

图片11 图片12 图片13

Un impegnu per l'eccellenza Excitech,una fabricazione di machini prufessiunale

cumpagnia,hè statu stabilitu cun i clienti più discriminanti in mente.I vostri bisogni,A nostra Forza Motrice Ci impegnimu à fà a vostra attività un successu fornendu suluzioni persunalizate necessarie per ottene i vostri scopi. L'integrazione perfetta di i nostri macchinari cù u software è u sistema di automatizazione industriale aumenta i vantaghji cumpetitivi di i nostri partenarii aiutendu à ottene:

A qualità, u serviziu è u cliente centratu mentre creanu un valore senza fine

-----Questi sò i Fundamenti di EXCITECH

 

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCamion


Tempu di post: 25-ghjugnu-2023
Chat in ligna WhatsApp!