Welcome to EXCITECH

China Furniture Industry 4.0- EXCITECH

In a prima rivuluzione industriale dapoi l'invenzione di u mutore di vapore, a ghjente hè entrata in l'era di l'Industria 4.0, chì hè l'era di a fabricazione intelligente.

U 7 d'aprile di u 2013, Hannover Messe hà apertu in Germania.U presidente di l'Istitutu di Ricerca di l'Ingenieria Tedesca è u presidente di u Gruppu Bosch anu sottumessu un rapportu à a cancelliera tedesca Merkel-"Guaranteing the Future of German Manufacturing-About Implementing the Industry 4.0 Strategy Suggestions. Tuttavia, questu ghjornu era ancu un ghjornu di manifestazioni. in Ucraina I tituli in Germania quellu ghjornu eranu tutti i rapporti di manifestazioni, è i rapporti di l'Industria 4.0 sò stati sommersi in un mare di informazioni.

In seguitu, stu cuncettu hè diventatu una parolla di celebrità domestica in Internet per via di a crisa di a propria industria di fabricazione di a China.Questu ci rende ancu incapaci di capisce l'Industria 4.0, è sentu chì hè cumpatibile cù big data, Internet of Things, cloud computing...

In fatti, simpricimenti parlante, Industry 4.0 hè di risolve u prublema di l'automatizazione di u flussu di dati.Big data, Internet of Things, è cloud computing sò tutti i mezi tecnichi per risolve l'automatizazione di u flussu di dati, è a so suluzione fundamentale hè di risolve a cuntradizzione trà a flessibilità è a produtividade., Produce prudutti flessibili cù costi à grande scala.

In u sviluppu industriale attuale di a Cina, l'integrazione di l'automatizazione hè stata assai matura in a fabricazione di l'automobile, i prudutti elettronici, a logistica, a produzzione di pneumatici, a minera di carbone è altre industrii, ma l'industria di u mobili hè appena principiata.

Ancu s'è l'attuale industria di u mobili domesticu 4.0, a fabricazione intelligente hè entrata appena in a pianificazione preliminare, pò esse determinata chì u modu di l'automatizazione, l'informazioni è a produzzione intelligente serà a tendenza irreversibile di a produzzione di mobili.L'automatizazione, a flessibilità è l'informazioni ùn sò micca scelte multiple.In trè anni, a popularisazione di a pruduzzione intelligente in l'industria di u mobili hè a tendenza generale.

fabbrica intelligente

I pruduttori di mobili tradiziunali si basanu troppu nantu à i travagliadori qualificati sottu a premessa di un bassu gradu d'automatizazione, cusì a produzzione hè difficiule, bassa efficienza, alta rata di errore è longu tempu di consegna.U collu di buttiglia chì restringe u sviluppu di l'industria di u mobili hè l'efficienza umana, l'efficienza di u pavimentu, a qualità, a produzzione flexible è a consegna.

Siccomu a popularità di l'industria di persunalizazione hà gradualmente rinfriscata in l'ultimi dui anni, l'industria hè intrutu in una rimessa maiò.EXCITECH face a tendenza è custruisce una fabbrica intelligente di l'industria 4.0 persunalizata, aprendu a strada per l'informatizazione di l'industria 4.0 è l'aghjurnamentu di l'automatizazione di l'industria di u mobili.

U core di a EXCITECH CNC Industry 4.0 Smart Factory si trova in a stabilità di a qualità di l'equipaggiu stand-alone per assicurà chì i dati di produzzione sò perfettamente cunnessi à a produzzione da u disignu è a divisione di l'ordine à l'imballu finale è a spedizione.

Invece di a pruduzzione manuale è i travagliadori qualificati attraversu l'automatizazione, l'informatizazione è a pruduzzione flexible, sbarazzanu di e limitazioni di gestione, migliurà profondamente a struttura di i costi, è traverse u ciculu cù qualità è efficienza, si pò dì chì questi punti di dolore sò precisamente cumbattiti.

I diversi fatturi chì impediscenu u sviluppu di l'imprese di mobili sò stati eliminati da l'automatizazione è l'intelligenza o a migliione rivoluzionaria, ma anu a forza di sfondà contru à a tendenza.Credu chì in i prossimi 3-5 anni, l'industria di u mobili persunalizatu di a China 4.0 pruduzzione intelligente serà U modu inevitabbile "sfondu" per e cumpagnie di fabricazione di mobili.

Attualmente, u prughjettu di a fabbrica intelligente EXCITECH hà veramente sbarcatu in parechji clienti, scortandu a produzzione efficiente è di alta qualità di i clienti.In April 2019, EXCITECH CNC Industry 4.0 Smart Factory Project hà passatu u Dipartimentu Provinciale di Scienza è Tecnulugia di Shandong.U risultatu di a nova ricerca era chì u listessu documentu ùn era micca vistu in Cina, è hè statu qualificatu cum'è u prughjettu di u "primu set";U ghjugnu, EXCITECH mobili di pannelli persunalizati, a linea di produzzione di fabricazione flessibile intelligente hà passatu a valutazione scientifica è tecnologica di Shandong Machinery Industry Science and Technology Association, è u risultatu di a valutazione era chì "a tecnulugia generale hè à u livellu di punta in u campu di mobili di pannelli fabricazione in Cina ".

EXCITECH farà per a maiò parte di l'utilizatori: fucalizza nantu à a qualità, fucalizza nantu à u serviziu, è crea valore per l'utilizatori di tuttu!

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uArburu


Tempu di pubblicazione: 22-lugliu-2020
Chat in ligna WhatsApp!