Welcome to EXCITECH

Purtendu u futuru à tè |EXCITECH Smart Factory

Fiera Internaziunale di Macchine di Mobili Shanghai 2019 (WMF 2019)

2019.09.08-09.11

Esposizione Naziunale Hongqiao Shanghai

8.1C21

Venite à unisce à i capi di l'industria in u salone internaziunale di u legnu WMF, Shanghai trà l'8-11 di settembre.In questa riunione annuale di i grandi nomi, sarete tistimunianze di l'ultime tecnulugii di moda chì rimodellanu l'industria di u legnu.Un pocu "spoiler" per voi - Excitech porta a so Smart Factory à u spettaculu!

Venite à vede cumu l'armarii è l'armarii sò fatti senza intervenzione umana.

▼▼▼

Soluzioni EXCITECH Smart Factory 图片01

EXCITECH Smart Factory in Pruduzzione in Xiamen

                                     

Excitech Smart Factory in Pruduzzione in Zhejiang

                                     

Essendu u primu fabricatore di machini cinese à furnisce soluzioni completamente automatizate à l'imprese di fabricazione di mobili, Excitech hà riesciutu à mette parechje prughjetti Smart Factory nantu à a mappa in tuttu u paese.

L'automatizazione hè realizata per mezu di l'integrazione di macchinari, software è sistema di cuntrollu cintrali tutti sottu a pruprietà intellettuale di a cumpagnia.U flussu di dati industriali senza limitazioni in tutti i prucessi di produzzione chì raccoglie è analizà l'infurmazioni di produzzione in tempu reale.

图片02

In uppusizione à travaglià indipindentamente l'una di l'altru, e macchine Excitech cunversanu trà elli da u sistema di almacenamentu è ricuperazione automaticu di pannelli, impilamentu di pannelli, pre-etichettatura è nidificazione, à bordatura, perforazione, classificazione, distribuzione, imballaggio è magazzinu, furmendu un IoT chì richiede minimu. intervenzione umana à u livellu di pruduzzione.

图片03

Cumminendu a so sperienza cù a fabricazione di macchine CNC, u sistema MES è u sistema di cuntrollu cintrali sviluppatu in casa, Excitech cerca attivamente di migliurà u livellu di l'automatizazione è l'informatizazione di l'industria di u mobili.

 Vantaghji

◆ U primu prughjettu implementatu cù successu da u fabricatore di machini cinese.

◆ Nisun operatore necessariu per i prucessi di produzzione.I costi di u travagliu è i costi di gestione sò dunque assai ridotti, cusì hè l'errore di produzzione.

◆ A pruduzzione ininterrotta cù e macchine automatiche permette à i pruduttori di mobili per aghjunghje turni extra cù costi extra è preoccupazioni minimi.L'efficienza hè ancu aumentata da almenu 25% paragunatu à l'operazione manuale.

◆ Una pruduzzione più intelligente, più efficiente in u costu, una consegna più rapida è una qualità megliu permettenu à i produttori di mobili per espansione ulteriormente a produzzione è a vendita, ottenendu un rendimentu più altu di u capitale è di a pruprietà.

◆ Prodotti più individualizzati per l'utilizatori finali.

Nesting Cell Scenarii

图片04

图片05

图片06

Scenarii di Cellule Edgebanding

图片07

图片08

Scénarios de cellules de forage

图片09

图片10

图片11

L'integrazione riescita è l'implementazione di Excitech Smart Factories hà aiutatu parechji fabricatori di mobili domestici à ottimisà u so modu di gestisce l'imprese.L'automatizazione hè un liberatore chì sguassate è riduce l'impattu avversu di s'appoghjanu troppu in u travagliu, chì permette à i produttori di mobili di reindirizzà e so risorse à u marketing, espansione a produzzione è cresce l'imprese.

Cum'è i pruduttori di mobili furnianu a casa di i so clienti, Excitech furnisce una soluzione persunalizata per automatizà e piante di produzzione di mobili.

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate utazza


Tempu di post: 20-May-2019
Chat in ligna WhatsApp!